Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Verkostomarkkinointi myyjän näkökulmasta

Rättyä, Minna (2008)

 
Avaa tiedosto
Rattya_Minna.pdf (1.298Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Rättyä, Minna
2008
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202502032246
Tiivistelmä
Työn tarkoituksena on tutkia millaista on kotimyyntityö. Mitä taitoja kotimyyntiesittelijänä toimiminen vaatii.

Kotimyynti on osa verkostomarkkinointia. Kotimyyntiä harjoittavat esittelijät myyvät ja esittelevät tuotteitaan kutsuilla, joita järjestetään asiakkaiden kodeissa. Asiakaspalvelussa tarvitaan erilaisia myyntitaitoja kuin myös kotimyyntityössä.

Tutkimusosassa selvisi, millaista työ on kotimyyntiä tekevien edustajien mielestä. Edustajat kertoivat työnsä hyvistä ja huonoista puolista. He kertoivat myös työnsä kannattavuudesta ja esittelyiden määrästä.

Tutkimus suoritettiin kyselyiden avulla. Kyselylomakkeeseen vastasi 17 kotimyyntiedustajaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste