Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Ultimate Arena Experience: a case study of Nokia Corporation

Ahokas, Emilia; Levo, Anton; Kiviluoma, Tiia; Petäjäjärvi, Terhi; Tuominen, Emmi (2024)

 
Avaa tiedosto
Ahokas_Kiviluoma_Levo_Petajajarvi_Tuominen.pdf (1.814Mt)
Lataukset: 


Ahokas, Emilia
Levo, Anton
Kiviluoma, Tiia
Petäjäjärvi, Terhi
Tuominen, Emmi
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202502122738
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli esitellä Nokialle luotu digitaalinen palvelukonseptiratkaisu. Konsepti kehitettiin interaktiiviseksi, kuluttajalähtöiseksi digitaaliseksi palveluksi vastauksena Nokian muotoiluhaasteeseen, joka edellytti digitaalisen palveluratkaisukonseptin ideointia käyttäen Nokian Network as Code-teknologiaa. Palvelun kehittämisen ensisijaisena painopisteenä oli sovelluksen luominen, joka vastaisi Nokia Arenan vierailijoiden tarpeisiin.

Opinnäytetyössä käytettyjä tärkeimpiä tutkimusmenetelmiä olivat vertailuanalyysi, asiakashaastattelut ja muotoiluajattelu. Tutkimustulokset ohjasivat datasta saatuja päätöksiä kehityksen myöhemmissä vaiheissa, kun tavoitteena on parantaa asiakaskokemusta.
 
The objective of this thesis was to present a digital service concept solution created for Nokia. The concept was developed as an interactive digital service with a consumer-oriented approach in response to Nokia's design challenge, which required the ideation of a digital service solution concept using Nokia’s Network as Code technology. The primary focus of the development of the service was on the creation of an application that would meet the needs of visitors to Nokia Arena. 

The principal research methods employed in this thesis were benchmarking, customer interviews and design thinking. The findings of the research informed data-driven decisions regarding the subsequent stages of development, with the objective of enhancing the customer experience at Nokia Arena. 
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste