Kenkäkaupan digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen
Pentikäinen, Rita (2025)
Pentikäinen, Rita
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202502273460
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202502273460
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tehtiin Itä-Suomessa toimivalle kenkäkaupalle digitaalisen markkinointiviestinnän kehitysehdotuksia. Työssä tutkittiin vaihtoehtoisia keinoja toteuttaa digitaalista markkinointiviestintää kivijalkana toimivalle kenkäkaupalle. Teoriaosuudessa kerrottiin markkinointiviestinnästä, jonka jälkeen tehtiin benchmarkkaus kilpailevia yrityksiä vertaillen eritoten kehitysehdotusten näkökulmasta. Teoriaa, SWOT-analyysia sekä benchmarkkausta hyödyntäen tein johtopäätöksiä siitä, minkälaisia digitaalisen markkinointiviestinnän keinoja yrityksen kannattaisi kokeilla. Opinnäytetyön kehitysehdotusten avulla pyritään nostamaan kenkäkaupan tunnettuutta.