Asiakastyytyväisyystutkimus Inspira Oy & Pieniä Ihmeitä Tmi:lle
Jokitalo, Anne (2007)
Jokitalo, Anne
2007
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202503124115
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202503124115
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni aiheena on asiakastyytyväisyyden selvittäminen kyselyn avulla ja tulosten käsitteleminen.
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä Inspira Oy & Pieniä Ihmeitä Tmi:lle. Tutkimus toteutettiin asiakastyytyväisyyskyselynä lokakuussa 2007. Tutkimukseen saatiin 37 analysoitavaksi kelpaavaa lomaketta.
Tutkimuksessa selvisi että Inspira Oy & Pieniä Ihmeitä Tmi:n asiakkaat ovat tyytyväisiä yrityksen palveluihin.
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä Inspira Oy & Pieniä Ihmeitä Tmi:lle. Tutkimus toteutettiin asiakastyytyväisyyskyselynä lokakuussa 2007. Tutkimukseen saatiin 37 analysoitavaksi kelpaavaa lomaketta.
Tutkimuksessa selvisi että Inspira Oy & Pieniä Ihmeitä Tmi:n asiakkaat ovat tyytyväisiä yrityksen palveluihin.