Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus ja palvelun laatu Kokkolan Pukumies Oy:ssä

Renell, Hanna (2007)

Avaa tiedosto
Renell_Hanna.pdf (3.920Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Renell, Hanna
2007
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202503214722
Tiivistelmä
Asiakaslähtöisyys on asiakastyytyväisyyden perusta. Asiakaslähtöisen ajattelutavan huomioiminen antaa yrityksille ison kilpailuedun koko ajan kiristyvillä markkinoilla. Myös tuotteille pyritään antamaan lisäarvoa panostamalla palvelun laatuun. Työskenneltyäni myyjänä Pukumies Oy:ssä, kiinnostukseni aiheisiin kasvoi ja päätin tehdä opinnäytetyönäni asiakastyytyväisyystutkimuksen Kokkolan Pukumies Oy: Ile.

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Pukumies Oy:lle asiakastyytyväisyyttä sekä palvelun laatua ja niihin vaikuttavia tekijöitä. Samalla tavoitteena on antaa tietoa yrityksestä asiakkaan silmin ja esittää mahdollisia kehittämisideoita.

Opinnäytetyön teoreettisessa osassa annetaan yleiskuva asiakastyytyväisyydestä sekä käsitellään asiakkuutta yleisesti. Teoreettisessa osassa käsitellään myös palvelua, palvelun laatua ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Empiirinen osa sisältää kuvauksen toimeksiantajasta sekä tutkimustulokset ja niiden analysoinnin. Lopuksi esitellään johtopäätökset sekä kehittämisideat.

Tutkimuksen mukaan Pukumies Oy:n asiakkaat olivat tyytyväisiä saamaansa palveluun ja tuotteisiin, sekä palvelun laatua pidettiin hyvänä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste