Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus Hyvinkään Puutavara Oy:lle

Lehtikangas, Heikki (2007)

Avaa tiedosto
Lehtikangas_Heikki.pdf (3.009Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Lehtikangas, Heikki
2007
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202503244822
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni aiheena on asiakastyytyväisyyden selvittäminen kyselylomakkeen avulla sekä tulosten analysointi. Lisäksi oli selvitettävä, oliko asiakkailla kiinnostusta ja tarvetta uusiin tuotteisiin. Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluun ja tuotteisiin sekä kehittää toimintaa tulosten avulla.

Tutkimuksen tekeminen alkoi syksyllä 2006, jolloin aloin suunnitella tutkimusta tarkemmin sekä kirjoittamaan teoriaa. Joulukuussa 2006 tein kyselylomakkeet valmiiksi, joten kysely toteutettiin Hyvinkään Puutavara Oy:ssä vuoden 2007 tammi- ja helmikuussa kaikille avoimena asiakastyytyväisyyskyselynä. Kyselyyn vastanneita oli 23 asiakasta. Tulokset analysoitiin Excel-ohjelmalla helmi-maaliskuussa 2007.

Tutkimuksesta selvisi, että asiakastyytyväisyys on Hyvinkään Puutavara Oy:ssä hyvä. Asiakkaat ovat olleet hyvin tyytyväisiä niin asiakaspalveluun kuin tuotteisiinkin, eikä suuria puutteita ole millään osa-alueella. Kyselystä selvisi myös hyvin asiakkaiden kiinnostus ja tarve mahdollisiin uusiin tuotteisiin. Lisäksi kyselystä sai muutamia kehitysehdotuksia yrityksen toimintaan.

Kysely on hyvä toistaa lähitulevaisuudessa, jotta saadaan selville, miten asiakastyytyväisyyttä on saatu parannettua.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste