Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyys 2024 : Leipomo Salonen Oy

Rauhala, Tanja (2025)

 
Avaa tiedosto
Rauhala_Tanja.pdf (1.591Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Rauhala, Tanja
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202504176858
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Leipomo Salosen asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä yrityksen toiminta-alueella. Asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin kaikille Leipomo Salosen ostaville Keskon kauppiaille.

Työn teoriaosuudessa käsiteltiin asiakastyytyväisyyttä, asiakastyytyväisyyden määritelmän, mittaamisen ja mittareiden kautta. Tarkempi rajaus tehtiin myyntityöhön, asiakaskokemukseen, palveluiden ja tuotteiden laatuun sekä hinnoitteluun.

Opinnäytetyön empiirinen osuus toteutettiin määrällisenä tutkimuksena sähköpostilla lähetetyn Google Forms - kyselylinkin avulla. Kyselylomake laadittiin osittain yrityksen vuonna 2019 Taloustutkimuksella teettämän kyselyn vastauksista tehdyn yhteenvedon perusteella. Kyselyn avulla haluttiin selvittää asiakkaiden kokemuksia yhteistyöstä Leipomo Salosen kanssa sekä se, miten asiakkaat kokevat Leipomo Salosen tuotteet ja hinnoittelun. Kohderyhmäksi valittiin kaikki Leipomo Salosen ostavat asiakkaat Keskon ketjuissa (K-Market, K-Supermarket, K-Citymarket). Tutkimukseen pyydettiin vastauksia kauppiailta, myymäläpäälliköiltä tai leipäosastonhoitajilta.

Tutkimustuloksista voidaan todeta Leipomo Salosen B2B-asiakkaiden olevan tyytyväisiä yhteistyöhön yrityksen kanssa. Suurimmaksi vahvuudeksi Leipomo Salosen toiminnassa nousivat sämpylät ja asiakaspalvelu.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste