Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja vuosikello Hallix Finland Oy:lle

Mensakov, Jenni; Lampela, Tiina (2025)

Avaa tiedosto
Lampela_Mensakov.pdf (2.055Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Mensakov, Jenni
Lampela, Tiina
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025050910197
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoite oli luoda toimeksiantajalle toimiva sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja vuosikello. Lisäksi tarkoituksena oli rakentaa selkeä työkalu, joka helpottaa markkinoinnin ylläpitämistä, lisäisi yrityksen näkyvyyttä ja kasvattaisi seuraajien määrää. Työn toimeksiantajana toimi Hallix Finland Oy Kokkolasta, joka on toiminut PVC-katteisten teräsrunkoisten hallien toimittajana yli viisi vuotta.

Opinnäytetyötä kirjoittaessa etsimme tietoa mahdollisimman monipuolisesti eri lähteitä käyttäen. Lisäksi haastattelimme yrityksessä toimivaa markkinointipäällikköä sekä toimitusjohtajaa. Perehdyimme jo olemassa olevaan markkinoinnin tilanteeseen sekä tutkimme kilpailevien yritysten markkinointia ja sosiaalisia medioita. Paneuduimme myös yrityksen arvoihin ja imagoon, ja otimme nämä huomioon työtä tehdessä. Haastattelut sujuivat hyvin ja luontevasti.

Hallixin toiveesta teetimme asiakastyytyväisyyskyselyn Hallixin nykyisestä markkinoinnista, tavoitteena saada kuluttajien mielipide nykytilanteesta. Kysely suoritettiin Google Forms -alustalla ja kyselyn linkkiä jaoimme yrityksen omilla Instagram- ja Facebook-sivuilla sekä suoraan sähköpostilla Hallixin asiakkaille.

Suunnittelimme Hallixille toimivan markkinointisuunnitelman ja vuosikellon. Käytimme apuna alan kirjallisuutta, tutkimustuloksia ja haastattelua. Valmista suunnitelmaa on tulevaisuudessa helppo seurata ja päivittää.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste