Verkkosivun konversio-optimointi : Würth Oy
Timonen, Aino (2025)
Timonen, Aino
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025051913186
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025051913186
Tiivistelmä
Tutkimuksessa tarkasteltiin Würth Oy:n verkkosivun rakennetta ja toimivuutta, keskittyen käyttäjäkokemukseen ja konversio-optimointiin. Konversio-optimoinnin tarkoitus oli lisätä niiden käyttäjien osuutta, jotka suorittavat halutun toiminnon, kuten rekisteröitymisen, yhteydenottopyynnön jättämisen tai ostoksen tekemisen. Tutkimuksella oli tarkoitus selvittää yrityksen verkkosivujen suurimmat haasteet ja miten ne voidaan korjata. Tutkimuksessa hyödynnettiin sivuston kävijädataa.