Menestyksekkäät hybriditilaisuudet : asiakaskokemuksen kehittäminen ja arvonluonti
Karvia, Nonna (2025)
Karvia, Nonna
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025052817217
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025052817217
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee menestyksekkäiden hybriditilaisuuksien järjestämistä ja niiden vaikutusta asiakaskokemukseen ja arvonluontiin. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat siihen, että asiakaskokemuksesta saadaan positiivinen ja miten tapahtumista voidaan kehittää entistä parempia.
Tutkimus toteutettiin määrällisenä tutkimuksena eräälle yritykselle, ja vastaukset kerättiin kyselylomakkeilla kahden eri hybriditilaisuuden osallistujilta. Tuloksista käy selkeästi ilmi, että tärkeimmät asiakaskokemukseen ja osallistumiseen vaikuttavat tekijät ovat sisältö, verkostoitumismahdollisuudet ja vuorovaikutus. Myös tarjoiluilla ja tapahtuman ajankohdalla oli huomattavan suuri vaikutus.
Tutkimuksen perusteella voidaan huomata, että hybriditilaisuuksien suunnittelussa on tärkeää huomioida osallistujien tarpeet ja odotukset, jotta tapahtumasta saadaan arvokas ja onnistunut kokemus kaikille osallistujille.
Tutkimus toteutettiin määrällisenä tutkimuksena eräälle yritykselle, ja vastaukset kerättiin kyselylomakkeilla kahden eri hybriditilaisuuden osallistujilta. Tuloksista käy selkeästi ilmi, että tärkeimmät asiakaskokemukseen ja osallistumiseen vaikuttavat tekijät ovat sisältö, verkostoitumismahdollisuudet ja vuorovaikutus. Myös tarjoiluilla ja tapahtuman ajankohdalla oli huomattavan suuri vaikutus.
Tutkimuksen perusteella voidaan huomata, että hybriditilaisuuksien suunnittelussa on tärkeää huomioida osallistujien tarpeet ja odotukset, jotta tapahtumasta saadaan arvokas ja onnistunut kokemus kaikille osallistujille.