Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Bridging Borders: A Qualitative Exploration of Trust Towards Foreign Influencers in India

Alam, Md Mohibul; Mulla, Farooq (2025)

 
Avaa tiedosto
Alam_Mulla.pdf (897.3Kt)
Lataukset: 


Alam, Md Mohibul
Mulla, Farooq
2025
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025052917944
Tiivistelmä
This study examines how Indian consumers develop trust in foreign influencers on social media platforms. Adopting a qualitative case study approach, the research analyzes secondary data through thematic content analysis. The findings reveal that cultural alignment, emotional engagement, and credibility & loyalty are central to building digital trust. An updated concept model indicates that trust develops through a multi-layered and inter-relational process. These findings are valuable in shedding light on the cross-cultural consumer response in influencer marketing.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste