Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Aulapalveluiden asiakaspalvelun kehittäminen asiakastyytyväisyyden parantamiseksi

Friman, Tiia; Nieminen, Olli (2025)

 
Avaa tiedosto
Nieminen_Friman.pdf (722.0Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Friman, Tiia
Nieminen, Olli
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060118877
Tiivistelmä
Opinäytetyössä tutkittiin ISS Palveluiden aulapalvelun asiakaspalvelun kehittämistä asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Teoriaosuudessa käsiteltiin asiakaspalvelua, sen haasteita ja kehittämistä sekä asiakaspalvelun laadun merkitystä asiakaskokemuksen muodostumisessa. Tutkimuksessa hyödynnettiin Webropol-kyselyä, jonka avulla saatiin näkemyksiä ja konkreettisia kehitysehdotuksia aulapalveluiden asiakaspalvelun kehittämiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste