Aulapalveluiden asiakaspalvelun kehittäminen asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Friman, Tiia; Nieminen, Olli (2025)
Friman, Tiia
Nieminen, Olli
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060118877
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060118877
Tiivistelmä
Opinäytetyössä tutkittiin ISS Palveluiden aulapalvelun asiakaspalvelun kehittämistä asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Teoriaosuudessa käsiteltiin asiakaspalvelua, sen haasteita ja kehittämistä sekä asiakaspalvelun laadun merkitystä asiakaskokemuksen muodostumisessa. Tutkimuksessa hyödynnettiin Webropol-kyselyä, jonka avulla saatiin näkemyksiä ja konkreettisia kehitysehdotuksia aulapalveluiden asiakaspalvelun kehittämiseen.