Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Muotibrändien Instagram-markkinointi kestävän kehityksen näkökulmasta

Mäkikomsi, Jenny (2025)

 
Avaa tiedosto
Makikomsi_Jenny.pdf (758.9Kt)
Lataukset: 


Mäkikomsi, Jenny
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060219357
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalisen median markkinoinnin merkitystä kestävän kehityksen ja vastuullisen brändiviestinnän näkökulmasta erityisesti muotialalla. Opinnäytetyö keskittyy siihen, miten yritykset voivat tuoda esiin ekologisia ja eettisiä arvojaan sosiaalisen median alustoilla kuten Instagramissa ja miten ne voivat vaikuttaa kuluttajien asenteisiin ja ostopäätöksiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste