Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Musiikin markkinointi YouTubessa : Youtube-mainonnan tulokset

Jylhä, Antton (2025)

 
Avaa tiedosto
Jylha_Antton.pdf (527.5Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Jylhä, Antton
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060420333
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä teoriaosuus käsitteli markkinointia toimien pohjana toiminnallisen osuuden YouTube-markkinointiin. Teoriaosuus alkoi perusasioista, ja tarkentui loppua kohti koko ajan lähemmäksi toiminnallisessa osuudessa tehtyä musiikin YouTube-mainontaa. Toiminnallisessa osuudessa testasin, onko YouTube-mainonta hyvin toimiva tai jopa paras keino aloittelevan itsenäisen artistin musiikin markkinointiin. Johtopäätös oli, että se toimii katselukertojen keräämiseen hyvin, mutta ei ole ainakaan paras vaihtoehto, eikä myöskään se oikotie menestykseen. Opinnäytetyöni loppuun kirjoitin vielä omaa pohdintaani opinnäytetyöstä ja toiminnallisen osuuden toteutuksesta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste