Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Reklamaatiopalvelun laatukäsikirja Inex Partners Oy:lle

Viljas, Ninni (2025)

 
Avaa tiedosto
Viljas_Ninni.pdf (507.0Kt)
Lataukset: 


Viljas, Ninni
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060420072
Tiivistelmä
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö on tehty toimeksiantona yritykselle Inex Partners Oy. Inex Partners Oy on SOK:n kokonaan omistama logistiikkayhtiö. Sen tehtävänä on tuottaa S-ryhmän logistiikka- ja varastointipalvelut.

Opinnäytetyössä tutkittiin, miten laatukäsikirja toimii perehdytyksen tukena. Tavoitteena oli luoda Inex Partnersin tilaus- ja reklamaatiopalvelulle toimiva laatukäsikirja, joka toimii uusille työntekijöille perehdytysoppaana. Laatukäsikirja on suunnattu henkilöstön käyttöön, ja sen haluttiin toimivan apuna myös vakituisille työntekijöille heidän päivittäisessä työssään. Tavoitteena oli luoda selkeä ja helposti muokattavissa oleva kokonaisuus toimeksiantajayritykselle.

Opinnäytetyön tuloksena syntynyt laatukäsikirja sisältää asioita, joita työntekijä tarvitsee työskennellessään Inex Partners Oy:n tilaus- ja reklamaatiopalvelussa. Laatukäsikirja parantaa uusien työntekijöiden perehdytysprosessia ja selkeyttää tiimin sisäisiä toimintatapoja. Laadukas ja helposti päivitettävä dokumentti tukee myös työntekijöiden itseohjautuvuutta ja yhtenäistää toimintaa.

Laatukäsikirja viedään tiimin saataville sähköisessä muodossa, ja sen päivittäminen tapahtuu aina kun se on tarpeellista. Vastuu laatukäsikirjan päivittämisestä kuuluu tiimille sekä tiimin esihenkilölle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste