Ikäihmisten kuuleminen : asiakaspalautteen taltioiminen ja käsittely
Lahti-Röyskö, Nona (2015)
Lataukset:
Lahti-Röyskö, Nona
Lahden ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504184511
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504184511
Tiivistelmä
Opinnäytetyön keskeiset lähtökohdat ovat ikääntyvien ihmisten äänen tuominen kuuluvaksi kunnan taholle sekä päällekkäisen työn vähentäminen. Tässä opinnäytetyössä aihe on rajattu ulkoistettujen palveluiden asiakaskuntaan, joita kunnan on hankalampi tavoittaa.
Tavoitteena on löytää menetelmä asiakaspalautteen keräämiseen systemaattisesti, sekä tehostaa resurssien käyttöä. Opinnäytetyössä saavutettiin vaihtoehtoisen menetelmän löytäminen ja sen konseptointi. Asiakaspalautteen kerääminen ratkaistiin sähköisellä palvelulla, joka tarjoaa työkalut pienyrittäjälle sekä tiedonannon kunnalle.
Tavoitteena on löytää menetelmä asiakaspalautteen keräämiseen systemaattisesti, sekä tehostaa resurssien käyttöä. Opinnäytetyössä saavutettiin vaihtoehtoisen menetelmän löytäminen ja sen konseptointi. Asiakaspalautteen kerääminen ratkaistiin sähköisellä palvelulla, joka tarjoaa työkalut pienyrittäjälle sekä tiedonannon kunnalle.