Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Content Creation and Customer Loyalty : An Exploratory Study

Islam, Syed Tayjul (2025)

 
Avaa tiedosto
Islam_Syed.pdf (652.6Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Islam, Syed Tayjul
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060721391
Tiivistelmä
The study's goal is to find out how a UK company generates content and keeps its customers. The goal was to show how making things affects keeping clients. The researcher selected Amcor plc, a multinational cardboard manufacturer, for the study due to the requirement for a UK company. The company produces an extensive array of packaging solutions, encompassing flexible packaging, bespoke containers, paperboard, closures (such as lids and caps), and other associated products for diverse end-use applications, including food, beverages, medicines, medical supplies, home goods, and personal care items. Amcor PLC manufactures boxes. The study's findings indicate that UK enterprises endorse content marketing as a handy and effective sales strategy in contemporary times. The researcher obtained both positive and negative comments from 50 individuals as a result of my examination. I got some really nice comments. The research also showed information about Amcor plc. The study also shows that the company is very good at making products. The process unit tries to give things that people value while also cutting costs as much as possible. To sum up, Amcor Plc has been studied and plans have been made for how to deal with their growing problems and meet their goals.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste