Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Revolutionizing digital marketing : capitalizing on Facebook`s boosting pages for website-less businesses in Philippines

Kulonen, Genelyn (2025)

 
Avaa tiedosto
Kulonen_Genelyn.pdf (770.2Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Kulonen, Genelyn
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060921698
Tiivistelmä
In a developing country like the Philippines, starting and having a small business is easy but the struggle is how to keep it sustainable as the big companies have more advantage than the new one. Big companies can afford gigantic billboards, television advertisements, pamphlets, hire popular celebrities and even pay to be watched in the big screens along the highways and malls. To find customers and to get the product or the brand known, the owner of the small business must find a way to build the brand and let the people know what service, price, schedule, location and solution the company can offer. In this digital era where people are using social media especially Facebook to connect, react, follow, or share post of other people, is a huge advantage for small business owners and startups to do marketing, posting, convincing and selling online. Creating a Facebook page and posting alone is not as beneficial as boosting the page. Boosting is paying Facebook so the post will reach more audience, depending on the budget, the area and the days the post is boosted.

This thesis is done through remote interview and research, and the case company is an entertainment business named Grei`z Music Lounge located in the southern part of the Philippines. The interview was conducted remotely by the owner and staff of the business. This research delivers valuable insights to the small businesses in Philippines who uses Facebook Boosting as their marketing tool to compete and sustain with the other local businesses.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste