Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma : Ylä-Uudenmaan Osuuspankki

Lehtomäki, Salla (2025)

Avaa tiedosto
Lehtomaki_Salla.pdf (1.071Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Lehtomäki, Salla
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025061122276
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia OP Ylä-Uusimaalle strateginen markkinointisuunnitelma, joka tukee pankin markkinointitoimenpiteitä ja vahvistaa sen paikallista kilpailukykyä. Työ sai alkunsa sekä tekijän omasta havainnosta suunnitelman puuttumisesta, että toimeksiantajan tarpeesta jäsennellylle markkinoinnille. Suunnitelma pohjautuu SOSTAC-malliin, jonka avulla rakennettiin kokonaisuus tilanneanalyysistä tavoitteiden ja strategioiden määrittelyyn sekä taktiikoiden ja mittareiden suunnitteluun.

Työn teoreettinen viitekehys käsittelee finanssialan markkinointia, strategista suunnittelua ja alan erityispiirteitä. Empiirisessä osuudessa analyysityökaluja sovellettiin OP Ylä-Uusimaan toimintaan, ja tuloksena syntyi konkreettinen suunnitelma, joka ohjaa markkinointia systemaattisesti liiketoiminnan tavoitteita tukien. Tämän työn lisäksi lopputuotteena toimeksiantajalle toimitettiin myös käytännönläheinen PowerPoint-esitys liitteineen.

Opinnäytetyö osoittaa, kuinka strateginen suunnittelu luo pohjan tehokkaalle markkinoinnin toteutukselle. Työ palvelee sekä toimeksiantajaa että markkinointiasiantuntijaa operatiivisen markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste