Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Etäasiakkaiden palvelun laadullinen kehittäminen OP Polvijärvellä

Kuronen, Heidi; Tanskanen, Marja-Liisa (2025)

 
Avaa tiedosto
Kuronen_Heidi_Tanskanen_Marja-Liisa.pdf (4.476Mt)
Lataukset: 


Kuronen, Heidi
Tanskanen, Marja-Liisa
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025061222703
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia OP Polvijärven etäasiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun. Tarkoituksena oli selvittää, mitä osaamista etäasiakkaat OP Polvijärveltä vaativat ja millä tavalla heitä voitaisiin palvella entistä kattavammin. Teoriaosuudessa käsitellään finanssialan muutoksia, asiakaskokemusta sekä palvelumuotoilun hyödyntämistä asiakaslähtöisessä palvelussa. Opinnäytetyö toteutettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena. Tutkimusaineistoa kerättiin Webropol-kyselyllä OP Polvijärven etäasiakkailta. Kyselyyn vastasi yhteensä 62 henkilöä. Tulokset osoittavat, että OP Polvijärven etäasiakkaat ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun tällä hetkellä, vaikka eivät voisi asioida konttorilla. Lisäksi tulokset osoittavat, että OP Polvijärven etäasiakkaat suosivat palvelukanavana digikanavia kuten verkko- ja puhelinneuvotteluja. Tulosten avulla saatiin selvyyttä etäasiakkuuksien nykytilasta ja OP Polvijärven kehitystarpeista etäasiakkuuksien palvelemiseksi ja asiakastyytyväisyyden lisäämiseksi etäasiakkuuksien keskuudessa. Haluamme kehittää asiakaskohtaamisten digiosaamista ja pidämme yllä ajankohtaista asiantuntemusta, sillä asiakkaat arvostava tätä asiakaspalvelussa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste