Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Visuaalisen ilmeen suunnittelu ja toteuttaminen - esimerkkinä HR-Ikkunat Ruhkala Oy

Veteläinen, Sampsa (2007)

 
Avaa tiedosto
Vetelainen_Sampsa.pdf (4.220Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Veteläinen, Sampsa
2007
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025062723538
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön lähtökohtana oli suunnitella kalajokiselle ikkunoita valmistavalle HR-Ikkunat Ruhkala Oy:lle uusi markkinointimateriaali, joka pitää sisällään uuden tunnuksen, tuote-esitteen ja www-sivujen suunnittelun.

Tunnuksen suunnittelun ja toteuttamisen tavoitteena oli luoda yritykselle yksinkertainen symboli, jota voitaisiin käyttää useissa eri medioissa ja joka väreiltään ja muodoiltaan herättää asiakkaassa positiivisen kuvan heti ensivilkaisulla.

WWW-sivujen suunnittelun ja toteuttamisen tavoitteena oli luoda ulkoasultaan näyttävät sivut, joiden sisältöön pyrittiin keräämään vain yrityksen tärkeimmät tiedot. Sivuston rakenne tuli myös olla mahdollisimman yksinkertainen, jotta yrityksen oma henkilökunta osaa tarvittaessa päivittää sivustoa.

Tuote-esitteen suunnittelun ja toteuttamisen lähtökohtana oli luoda esite, joka esittelee yrityksen tuotteet lyhyellä tekstilla ja kuvalla kerrottuna. Tuote-esitteen ulkoasussa kerrotaan kuvin yrityksen toimintaympäristöstä.

Työn teoriaosuudessa käsitellään edellä mainittujen aiheiden perusasioita sekä suunnittelun ja toteuttamisen toimintatapoja. Tutkimieni tietojen pohjalta suunniteltiin työn tilaajan toivomat markkinointimateriaalit.

Opinnäytetyön tuloksena oli selkeä ja laadukas markkinointimateriaali, joka auttaa yritystä heidän luodessaan kuvaa omasta toiminnastaan. Työn tilaaja oli uuteen markkinointimateriaaliinsa tyytyväinen ja se tukee hyvin heidän jo 50-vuotista taivaltaan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste