Yriryskuvan suunnittelu ja toteutus SähköSein Ky:lle
Leppiniemi, Terhi (2007)
Leppiniemi, Terhi
2007
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025081523950
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025081523950
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa aloittavalle yritykselle yrityskuva, joka kuvastaisi laatua, hyvää palvelua ja asiantuntevuutta. Selkeä yrityskuva auttaa luomaan tunnettua mielikuvaa, brändiä. Hyvällä brändillä on kysyntää, se tunnistetaan paremmin. Huolellisesti suunnitellusta imagosta on siis yritykselle myös taloudellista hyötyä.
SähköSein Ky on perheyritys, jonka päätoimialana ovat sähköasennustyöt sekä murtohälytyslaitteiden myynti ja asennus. Koska yritys on ollut toiminnassa jo vuoden verran, oli mahdollista suorittaa tyytyväisyyskysely yrityksen asiakkaille. Kyselyn tuloksista selvisi, että asiakkaat olivat varsin tyytyväisiä yrityksen toimintaan.
Tämän kyselyn tulosten sekä muun palautteen perusteella opinnäytetyössä on arvioitu toteutunutta ulkoasua ja yrityksen markkinointia. Kyselystä pystyi myös päättelemään, että yrityksen kannattaisi jatkossa panostaa entistä enemmän käyttöönotto-opastukseen, markkinointiin ja internetkauppaan.
SähköSein Ky on perheyritys, jonka päätoimialana ovat sähköasennustyöt sekä murtohälytyslaitteiden myynti ja asennus. Koska yritys on ollut toiminnassa jo vuoden verran, oli mahdollista suorittaa tyytyväisyyskysely yrityksen asiakkaille. Kyselyn tuloksista selvisi, että asiakkaat olivat varsin tyytyväisiä yrityksen toimintaan.
Tämän kyselyn tulosten sekä muun palautteen perusteella opinnäytetyössä on arvioitu toteutunutta ulkoasua ja yrityksen markkinointia. Kyselystä pystyi myös päättelemään, että yrityksen kannattaisi jatkossa panostaa entistä enemmän käyttöönotto-opastukseen, markkinointiin ja internetkauppaan.