Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

The impact of Artificial Intelligence (AI) and Digital marketing in Rejoice and Relive Health Pvt.Ltd

Gaire, Bishal (2025)

 
Avaa tiedosto
Gaire_Bishal.pdf (2.004Mt)
Lataukset: 

Avoin saatavuus / Open access / Öppen tillgång
Gaire, Bishal
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025082524139
Tiivistelmä
This thesis explores the revolutionary impact of Digital marketing and Artificial Intelligence (AI) on Rejoice and Relive Health Pvt.Ltd. This study expands on the knowledge of AI capability and limitations in healthcare marketing and provides a framework for strategic usage in such an organization as machine learning, AI chatbots, predictive analytics, content creation, Automation tools are reshaping customer experiences, brand reputation, and service efficiency. Drawing on comprehensive literature review and empirical evidence, the thesis examines both the benefits and the limitations of AI use, including enhanced operational effectiveness, cost reductions, and focused advertising, as well as moral concerns over data protection, bias, and implementation costs.
 
Qualitative and quantitative approaches are combined in the research methodology, focusing on public sentiment, demographic patterns, and acceptability of telemedicine. The findings outline positive emotions toward AI within healthcare, while also highlighting matters of fairness, transparency, and data protection. Relying on these observations, the thesis gives practical recommendations for adopting AI responsibly with emphasis on the individual case of Rejoice and Relive Health Pvt. Ltd. This study expands on the knowledge of AI capability and limitations in healthcare marketing and provides a framework for strategic usage in such an organization.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste