Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digital marketing strategies on Ravintola Baglung Durbar : a Nepali restaurant in Tampere, Finland.

Budhathoki, Samundra (2025)

 
Avaa tiedosto
Budhathoki_Samundra .pdf (1.097Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Budhathoki, Samundra
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025101826154
Tiivistelmä
The project focuses on creating a tailored digital marketing plan for Ravintola Baglung Durbar, a Nepali restaurant in Tampere, Finland, to improve its visibility, engagement, and expansion, which has become important for growth in the competitive market. Ravintola Baglung Durbar faces significant challenges in Finland, where the national cuisine is outshone by the omnipresent Italian, Chinese, and other international cuisines, especially if you serve Nepali food with all respect to Nepali. With digital marketing becoming increasingly prevalent, many Ravintola Baglung Durbar simply don't have the resources, expertise, or know-how to leverage the best digital platforms, including social media (Instagram, Facebook), Google Ads, and local directories (Google My Business, TripAdvisor). The qualitative aspect, based on secondary data sources in this research, studied the digital marketing trends, consumer behavior, and effects of the local cultural elements shaping the digital presence. Most restaurants have found success in reaching a larger audience, drawing in new patrons, and developing customer loyalty by incorporating elements of local culture into their promotions. The results will be used to form practices for the establishment to enhance online presence, brand awareness, and customer engagement, providing practical recommendations for Ravintola Baglung Durbar, with broader relevance to similar ethnic restaurants in comparable markets.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste