Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Kaustisen seutukunnan asunto- ja tonttipörssin markkinoinnin tehostaminen tapahtumamarkkinoinnin keinoin

Koskinen, Titta; Kanninen, Marika (2006)

 
Avaa tiedosto
Koskinen_Kanninen.pdf (6.512Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Koskinen, Titta
Kanninen, Marika
2006
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025111127676
Tiivistelmä
Suomen sisäinen muuttoliike suuntautuu yhä voimakkaammin kaupunkeihin. Ihmi­set muuttavat palveluiden ja työpaikkojen perässä kasvukeskuksiin ja maaseutuja uhkaa autioituminen. Maaseutukuntien tulisi löytää keinoja asukkaiden säilyttämi­seksi ja jopa lisäämiseksi, jotta rakennemuutos ei jatkuisi yhtä voimakkaana tule­vaisuudessa. Myös seutukunnat organisaatioina pyrkivät ajamaan alueen kuntien yhteisiä etuja ja rajat ylittävällä seutuyhteistyöllä pyritään parantamaan elinolosuh­teita kaikkialla Suomessa.

Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli aktivoida Kaustisen seutukunnan kylissä asuvia ihmisiä maallemuuttoasioihin, alueen kehittämiseen ja hengissä säilyttämi­seen. Seutukunnan Kyläkase -hankkeen puitteissa tekemämme työ kohdistui or­ganisaation ylläpitämiin lnternet-sivuihin ja siellä erityisesti kyläsivujen asunto- ja tonttipörssiin. Ilmoituksia vapaista tonteista ja asuintaloista kaivataan, jotta maal­lemuutto asumisen osalta seutukunnan alueella mahdollistuisi.

Tällä opinnäytetyöllä asunto- ja tonttipörssin markkinointia ja kiinnostusta alueen yhteisiin asioihin pyrittiin tehostamaan markkinointiviestinnän nousevan trendin eli tapahtumamarkkinoinnin avulla. Kahdessa kylässä järjestettävien tapahtumien kautta toivotaan innostuksen kylissä heräävän ja kylätoimikunnille suunnitellun ohjelehtisen avulla pyritään ottamaan huomioon kaikki Kaustisen seutukuntaan kuuluvat kylät.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste