Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Kangas-Kipsa Oy:lle

Teräs, Tomi (2006)

 
Avaa tiedosto
Teras_Tomi.pdf (728.8Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Teräs, Tomi
2006
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025111428024
Tiivistelmä
Asiakaskeskeisyyden korostaminen kaikessa toiminnassa on erityisesti pienyrityksille selviytymi­sen elinehto. Suunnitelmallinen ja jatkuva kehitystyö on väline palveluiden ja palvelun laadun parantamiseen ja sitä kautta yhä vaativammaksi käyvien asiakkaiden tyytyväisyyden turvaami­seen. Markkinoinnin suunnittelu, joka on osa yrityksen kokonaissuunnittelua, antaa yritykselle selkeät ja perustellut välineet käytännön toimintaan ja sen asiakaslähtöiseen kehittämiseen.

Opinnäytetyön aiheena oli markkinointisuunnitelman laatiminen Kangas-Kipsa Oy:lle. Työn tarkoituksena oli kartoittaa nykytilanne ja sen kautta peilata kehittymismahdollisuuksia toimin­nassa sekä erityisesti tasata palveluun liittyvää kysynnän kausiluontoisuutta markkinointisuun­nitelman avulla. Yrityksen aikaisempaan toimintaan ei ole liittynyt järjestelmällistä suunnitte­lua, joten tämän takia koin työn tärkeäksi yritykselle.

Teoriaosuudessa keskeisessä roolissa on asiakas ja sekä hänen tarpeensa ja olettamukset palve­lun laadusta. Luvussa 2 käsitellään palveluiden markkinoinnin erilaisia käsitteitä ja vaihtoehto­ja. Luvussa 3 perehdytään markkinointisuunnitelman teoriaan ja tekemisen vaiheisiin sekä luonteeseen. Luku 4 käsittelee ravintola - alan markkinatilannetta Suomessa yleisesti, sekä vero­tuksen ja työvoiman jatkuvuuden ja kouluttautumisen mahdollisuuksien kannalta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste