Padeltoimijan asiakaskokemus : case: Padel Zuno
Kolppo, Jonna (2025)
Kolppo, Jonna
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025120934120
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025120934120
Tiivistelmä
Työn tavoitteena oli selvittää Padel Zunon asiakaskokemusta. Tämän lisäksi työssä selvitettiin asiakaskokemuksen ja kilpailuedun merkitystä padel-liiketoiminnassa. Työ toteutettiin kvantitatiivisen ja kvalitatiivisen tutkimusmenetelmän yhdistelmänä, koska osa aineistosta oli määrällinen ja osa laadullinen. Aineistona käytettiin Padel Unon aiemmin keväällä toteuttamaa asiakastyytyväisyyskyselyä sekä syksyllä toteutettuja yksilöhaastatteluja tukemaan asiakaskyselyn tuloksia. Asiakaskyselyyn vastanneita asiakkaita oli 140 ja haastateltavia 5. Aineisto analysoitiin käyttäen määrällisen ja laadullisen analysoinnin menetelmiä, joista keskeisimpiä olivat teemojen etsiminen aineistosta, sekä tunnuslukujen laskeminen.
Työn keskeisin tulos oli se, että Padel Zunon asiakaskokemus on erittäin hyvällä tasolla. Yritys sai erityisen hyvää palautetta asiakaspalvelunsa laadusta, sekä palvelutarjonnan monipuolisuudesta. Tämän lisäksi vastauksissa nousi esiin hallien viihtyvyys ja yhteisöllisyys. Kehitysehdotuksia syntyi valmennustoiminnan parantamiseen ja laajentamiseen, jossa etenkin aloittelijoille toivottiin lisää alkeiskursseja ja tapahtumia.
Työn keskeisin tulos oli se, että Padel Zunon asiakaskokemus on erittäin hyvällä tasolla. Yritys sai erityisen hyvää palautetta asiakaspalvelunsa laadusta, sekä palvelutarjonnan monipuolisuudesta. Tämän lisäksi vastauksissa nousi esiin hallien viihtyvyys ja yhteisöllisyys. Kehitysehdotuksia syntyi valmennustoiminnan parantamiseen ja laajentamiseen, jossa etenkin aloittelijoille toivottiin lisää alkeiskursseja ja tapahtumia.
