Yrityksen mainonnan suunnittelu yritysilmeen pohjalta
Laitinen, Antti (2015)
Laitinen, Antti
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505066382
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505066382
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on mainonnan suunnittelu kiinteistönvälitysyritykselle. Mainonta suunnitellaan yritykselle aikaisemmin toteutetun ilmeuudistuksen pohjalta.
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi mainonnan suunnitteluprosessi ja siihen vaikuttaneet tekijät. Alussa asetamme selkeät tavoitteet, jotka haluamme mainonnalla saavuttaa. Opinnäytetyössä kuvataan mainonnan kohderyhmän suunnittelu ja budjetointi. Lisäksi käydään läpi toimialaan liittyvät haasteet sekä kilpailijoiden mainonnassa näkyvät ratkaisut.
Opinnäytetyön lopputuloksena syntyi useita erilaisia mainonnan sovelluksia POP Asunnot Oy:n käyttöön. Tämän lisäksi opinnäytetyössä on tehty alustavaa mainonnan tulosten mittausta ja pohdintaa mainonnan kehittämisestä tulevaisuudessa.
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi mainonnan suunnitteluprosessi ja siihen vaikuttaneet tekijät. Alussa asetamme selkeät tavoitteet, jotka haluamme mainonnalla saavuttaa. Opinnäytetyössä kuvataan mainonnan kohderyhmän suunnittelu ja budjetointi. Lisäksi käydään läpi toimialaan liittyvät haasteet sekä kilpailijoiden mainonnassa näkyvät ratkaisut.
Opinnäytetyön lopputuloksena syntyi useita erilaisia mainonnan sovelluksia POP Asunnot Oy:n käyttöön. Tämän lisäksi opinnäytetyössä on tehty alustavaa mainonnan tulosten mittausta ja pohdintaa mainonnan kehittämisestä tulevaisuudessa.