Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Affiliate Marketing Plan : case: MSO.fi

Bystrova, Ekaterina (2015)

 
Avaa tiedosto
Bystrova_Ekaterina.pdf (1.045Mt)
Lataukset: 


Bystrova, Ekaterina
Lahden ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015060211897
Tiivistelmä
Kuluttajat käyttävät internetiä nykypäivänä entistä enemmän heidän jokapäiväisessä toiminnassaan, minkä myötä myös internet-markkinoinnin merkitys on kasvanut. Monet yritykset ovat havainneet, että internet-markkinoinnin hyödyntäminen on lähes välttämätöntä, jotta nykypäivän kuluttaja saadaan tavoitettua.
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Sanoma Digital Finlandille. Opinnäytetyö keskittyy yhteen toimeksiantajan verkkosivustoista, verkkokauppakeskus Mitäsaisiolla.fi:hin. MSO:n kautta voi tehdä ostoksia monesta eri verkkokaupasta mutta samalta sivustolta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle kumppanuusmarkkinointisuunnitelma, jota toimeksiantaja voi käyttää avukseen mikäli päättää hyödyntää kumppanuusmarkkinointia toiminnassaan. Kumppanuusmarkkinointi on tulospohjainen markkinointikanava ja siksi yksi internet-markkinoinnin vähiten riskejä omaavista kanavista.
Internet-markkinointi on suhteellisen uusi ilmiö, joka kehittyy ja muuttuu jatkuvasti. Ajankohtaisia kirjallisia lähteitä aiheeseen liittyen on melko vähän, sillä muutamankin vuoden takainen kirjallisuus voi jo sisältää vanhentunutta tietoa. Tässä opinnäytetyössä käytetyt lähteet ovat suurimmaksi osaksi peräisin internetistä, sillä ne sisältävät ajankohtaisinta tietoa internet-markkinoinnista.
Opinnäytetyö koostuu ensin lyhyestä esittelystä tärkeimmistä internet-markkinoinnin kanavista, jonka jälkeen opinnäytetyössä keskitytään tämän tutkimuksen pääaiheeseen, kumppanuusmarkkinointiin. Teoriaosan jälkeen markkinointisuunnitelmien periaatteet ja sisältö esitellään yleisesti ja lopuksi työssä on toimeksiantajalle toteutettu kumppanuusmarkkinointisuunnitelma.
Markkinointisuunnitelma on luotu ottaen huomioon toimeksiantajan tavoitteet sekä kilpailuympäristö. Sitä voidaan käyttää tukena tehdessä päätöksiä kumppanuusmarkkinoinnin aloittamisen suhteen. Internet-markkinointi ja sen käytännöt kehittyvät nopeasti ja siksi tätä kumppanuusmarkkinointisuunnitelmaa täytyy tarkastella ja päivittää ajankohtaisten käytäntöjen mukaiseksi, mikäli sitä ei hyödynnetä heti lähitulevaisuudessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste