Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Konversio-optimointi

Hyvönen, Miikka (2015)

 
Avaa tiedosto
Hyvonen_Miikka.pdf (765.7Kt)
Lataukset: 


Hyvönen, Miikka
Lahden ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015061213248
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tarkastelee konversio-optimointia, siihen liittyviä ajatustapoja, käytännön toteutusta ja sen vaikutuksia. Konversiooptimoinnin kautta on tarkoitus muuntaa internet-sivuston passiiviset käyttäjät tuottaviksi tai sitoutuneiksi asiakkaiksi. Työn toimeksiantaja on Yritys X.

Työn tavoite on dokumentoida konversio-optimoinnin perusasioita ja konversio-optimoitujen verkkosivujen kehittämisprosessia sekä analysoida konversio-optimoinnin tuloksia kävijäseurannan ja A/B-testauksen kautta.

Toiminnallisen osion taustalla vaikuttavia ilmiöitä on käsitelty opinnäytetyön teoreettisena osassa. Toiminnallisessa osassa käsitellään verkkosivujen luomista määritettyjen tutkimusongelmien näkökulmasta.

Työlle on määritetty kolme tutkimusongelmaa. Ensimmäinen tutkimusongelma on määrittää konversio-optimoinnin idea ja käsitteet sekä perus- että yksityiskohtaisemmalla tasolla ja luoda suomenkielinen käsitekartta. Toinen tutkimusongelma on toimeksiantajayrityksen verkkopalvelun muutosprosessin toteuttaminen konversio-optimoidusti ja uuden sivuston suoriutumisen analysointi konversio-optimoinnin näkökulmasta. Viimeisenä tutkimusongelmana on tämän opinnäytetyön aikana tehtyjen prosessien pohjalta löytää kohdeyrityksen internet-sivuille lisää toteutettavia kehityskohteita.

Opinnäytetyön teoriapohja on hyödynnettävissä minkä tahansa verkossa liiketoimintaa harjoittavan yrityksen käyttöön. Työn toiminnallisen osion tuloksena syntyy toimeksiantajayrityksen verkkototeutuksen konversiooptimointi. Tämän lisäksi tuloksena syntyy lyhyen aikavälin analyysi konversio-optimoinnin tuloksista, joka on hyödynnettävissä toimeksiantajan konversio-optimoinnin edelleen kehittämiseen.

Konversio-optimoitu verkkototeutus on julkistettu helmikuussa 2015.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste