Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Uuden palvelun hinnoittelu ja markkinointi : Case: Karkkilan Kuntokärpänen Oy

Hildén, Lotta (2015)

 
Avaa tiedosto
Hilden_Lotta.pdf (936.1Kt)
Lataukset: 


Hildén, Lotta
Laurea-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015092914987
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutettiin suomalaiselle yksityiselle kuntosaliyritykselle toimeksiantona. Toimeksiantajana toimi Karkkilan Kuntokärpänen Oy. Työ tehtiin toimeksiantajan tarpeen pohjalta. Ajatuksena oli löytää uudelle palvelutuotteelle sopiva hinnoittelustrategia ja keino tavoittaa palvelulle potentiaaliset asiakkaat.

Opinnäytetyön tavoitteena oli hinnoitella kuntosaliyrityksen uusi palvelutuote, vesiliikuntatunti ja löytää sille soveltuva markkinointiviestinnän kanava. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selkeyttää yrityksen käyttämää hinnoittelumenetelmää ja monipuolistaa käytettäviä viestinnän kanavia. Vaikka opinnäytetyön pohjana oli juuri tämän palvelutuotteen markkinointi ja hinnoittelu, aihetta käsiteltiin niin, että ratkaisut soveltuvat kaikkiin toimeksiantajan uusiin palveluihin tulevaisuudessakin.

Työn teoreettinen viitekehys käsittelee palvelua, markkinointiviestintää ja hinnoittelua. Aiheita käydään läpi ensin teoriapohjalta ja sitten käytännön esimerkin kautta.

Opinnäytetyön lopputuloksena on teorian perusteella hinnoiteltu palvelutuote ja sopivia keinoja uuden palvelun markkinointiviestintään. Opinnäytetyön myötä todettiin, että hinnoittelu tulee tehdä aina tarkasti ja kaikki taustatiedot hyvin huomioiden, jotta liiketoiminta säilyttää kannattavuutensa. Markkinointiviestinnässä huomattiin tarve monipuolistaa eri markkinointikanavien käyttöä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste