Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastutkimus : S-Market Kaustinen

Mäkelä, Tytti (2015)

 
Avaa tiedosto
Makela_Tytti.pdf (777.5Kt)
Lataukset: 


Mäkelä, Tytti
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015112417439
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia KPO:n asiakasomistajia, jotka eivät käytä päivittäistavara ostoksiensa tekoon S-ryhmän kauppaa. Opinnäytetyö pyrkii selvittämään syitä sille, mitä muutoksia tulisi tehdä, jotta asiakkaat valitsisivat S-ryhmän kaupan.

Tein opinnäytetyöni Kaustisen S-Marketille, ja kysely osoitettiin juuri Kaustisella asuville asiakasomistajille.
Tutkimus suoritettiin puhelinhaastatteluna. Otanta oli noin 30 henkilöä. Tutkimus toteutettiin huhtikuussa 2015.

Työn teoriaosiossa käsiteltiin asiakassuhteen johtamista, mitä se pitää sisällään, sekä sitä miten jo luodun asiakassuhteen saa pidettyä toimivana, asiakkaan uskollisena ja kuinka asiakkaan odotukset tulisi täyttää.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste