Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Style By Me -tapahtuman järjestäminen

Lahtinen, Mirella; Lahti, Piia-Maria (2015)

Avaa tiedosto
Lahtinen_Mirella Lahti_Piia-Maria.pdf (731.2Kt)
Lataukset: 


Lahtinen, Mirella
Lahti, Piia-Maria
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015121020285
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Torikeskuksen Glitterille tapahtuma sekä sen markkinointiviestintä.

Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä tapahtuman järjestämiseen ja markkinointiviestintään. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa Style By Me -tapahtuma ja sen markkinointiviestintä yhdessä Glitterin aluepäällikön kanssa.

Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli arvioida tapahtuman onnistumista. Arviointi tapahtui opinnäytetyön tekijöiden asettamien tavoitteiden avulla. Tapahtuman arvioinnissa otettiin huomioon myös palautelomakkeista sekä Glitterin henkilökunnalta saatu palaute.

Tapahtumamarkkinointi on toimintaa, joka yhdistää organisaation ja sen eri tekijät tavoitteellisella ja vuorovaikutteisella tavalla. Tämä toiminnallinen kokonaisuus yhdistää kohderyhmän, valitun teeman ja idean tapahtumaan. Tapahtumalla mahdollistetaan selkeä ja häiriötön vuorovaikutus yrityksen tai tuotemerkin ja asiakkaan välillä.

Opinnäytetyön tekijät suunnittelivat ja toteuttivat Style By Me -tapahtuman, jossa kilpailun osallistujat stailasivat mallinuken. Osallistujat täyttivät palautelomakkeen, jonka avulla saatiin selville tapahtuman onnistuminen osallistujien näkökulmasta. Tapahtuman onnistumista arvioitiin myös muun muassa päivän euromääräisen myynnin avulla.

Style By Me -tapahtuman kaltainen markkinointi todettiin toimivaksi, vaikka sen toteutus vaatii tavallista enemmän resursseja. Tapahtumalla saatiin herätettyä ihmisten mielenkiinto, mikä edesauttoi heitä saapumaan ostoksille myymälään.

Vaikka tapahtumaa pidettäisiin kuinka onnistuneena tahansa, sitä voidaan aina kehittää. Tapahtuman järjestämisessä kehitysideat ovat arvokkaita. Niiden avulla yrityksen tapahtumamarkkinointi on jatkossa helpompaa ja kannattavampaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste