Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

ORIGINAL-KONSEPTIUUDISTUS : Original Sokos Hotel Alexandra

Lahti, Jaska (2015)

 
Avaa tiedosto
Lahti_Jaska.pdf (1.547Mt)
Lataukset: 


Lahti, Jaska
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015120920057
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Original-konseptiuudistus on to-teutettu Original Sokos Hotel Alexandrassa ja miten henkilökunta on kokenut muu-toksen. Toimeksiantajana oli Original Sokos Hotel Alexandra.
Tutkimusote oli kvalitatiivinen ja tutkimusmenetelmänä teemahaastattelu. Tutki-muksen kohderyhmänä oli Original Sokos Hotel Alexandran työntekijät. Haastatte-luihin osallistui yhteensä kahdeksan työntekijää hotellin eri osastoilta, ja kerätty tutkimusaineisto analysoitiin käyttämällä aineistolähtöistä sisällönanalyysia. Haas-tatteluteemoina olivat kokemus muutoksesta, Original-ideologia, muutosjohtami-nen ja muutoksen vaikutus organisaation toimintaan.
Tutkimustulosten perusteella voidaan sanoa, että konseptiuudistus on koettu posi-tiivisesti Original Sokos Hotel Alexandrassa. Muutosta edistäväksi asiaksi koettiin Original-ideologian hyväksyminen osaksi toimintaa. Muutosjohtamisella ja esimies-työllä oli myös myönteinen vaikutus muutoksen kokemiseen. Muutosta hidastavak-si asiaksi koettiin viestintä: sen oikea-aikaisuus, ylläpito ja monipuolisuus.
Muutoksella on saavutettu yhtenäisyyden tunteen kasvu Original Sokos Hotel Ale-xandrassa. Työntekijät ajattelevat muutoksen myötä hotellia kokonaisuutena. Ori-ginal-ideologian mukainen toiminta näkyy parantuneena asiakaspalveluna. Asiak-kaan merkitys on kasvanut työntekijöiden keskuudessa - ja vastuu asiakkaan palve-lemisesta koetaan yhteiseksi asiaksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste