Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Instagrams betydelse som distributionskanal för turisten och företaget

Christides, Janina (2015)

Avaa tiedosto
Christides_Janina.pdf (4.739Mt)
Lataukset: 


Christides, Janina
Yrkeshögskolan Arcada
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015121621114
Tiivistelmä
Sosiaalisen median käyttö on maailmanlaajuinen ja jatkuvassa nousussa minkä takia liikkeiden pitää aktivoitua yhä enemmän elektroonisesti, missä väkijoukon mielipide ohjaa mainonnan konseptin. Instagram on oman käsitteensä vuoksi avauduttuaan saanut miljoonia seuraajia jotka päivittäin ovat aktiiveja tällä kanavalla. Täten avattiin liikkeelle Hacienda Dos Olivokselle oma Instagram tili jotta saataisiin oivallus siihen miten sosiaalinen media vaikuttaa pienien yrityksien näkyvyyteen markkinointitapana. Kvantitatiivisessa tutkimuksessa kyselylomake Instagramin ja sosiaalisen median käytöstä lähetettiin 60:nen henkilön vastanneena. Kvalitatiivisessa tutkimuksessa haastateltiin sekä passiivisia- että aktiiveja Instagram-käyttäjiä jotta saataisiin enemmän yksityiskohtaisia mielipiteitä HDO:n Instagram sivustosta. HDO:n Instagram verrattiin mm. liikkeen Facebook- sekä verkkosivuun, missä tultiin tulokseen että Instagramin kannalta sopii parhaiten kauniita, hauskoja sekä kiinnostavia kuvia, missä Facebook taas soveltuu hieman vähempään aktiivisuuteen tiedotuksilla sekä päivityksillä. Näiden hilpeiden ka- navoiden kautta seuraaja ohjattiin lopulta verkkosivuun, missä tärkeä info löytyi. Kirjailija halusi myös oivaltaa missä vaiheessa matkakaaviossa Instagram olisi seuraajalle tärkein, missä enemmistö valitsi Ennen Matkaa, jotta saisivat tiedotteita, ideoita sekä motivaatiota matkalle. Kirjoitus rajoittui osittain syyllä että seuraajamäärä Instagramissa ei päässyt suurempaan kasvuun kolmessa kuukaudessa, mikä oli työlle annettu aikamäärä. Täten isompia vaikutuksia HDO:n asiakasmäärässä ei vielä pystytty näkemään. Kiinnostavia oivalluksia saatiin kuitenkin ja kirjailija päätyi siihen tulokseen että Instagram on helppokäyttöinen kanava missä voidaan ajan kanssa saada paljon näkyvyyttä. Instagramin kanssa enempi aktiviteetti sosiaalisissa medioissa voisi sen myötä lisätä HDO:n asiakasmäärää tulevaisuudessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste