Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Hotelli Victorian asiakastyytyväisyys ja viihtyisyys

Penger, Maiju (2006)

Avaa tiedosto
Penger_Maiju.pdf (312.8Kt)
Lataukset: 


Penger, Maiju
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2006
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200810303804
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tutkittiin Hotelli Victorian asiakastyytyväisyyttä ja viihtyisyyttä. Tutkimus suoritettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena 27.2.-20.3.2006 Hotelli Victorian suomenkielisille asiakkaille. Tänä aikana lomakkeita palautui 136 kappaletta, joista voitiin ottaa tutkimukseen mukaan 134. Kyselylomakkeessa oli yhdeksän monivalintakysymystä, joiden jokaisen jälkeen oli tilaa asiakkaiden omille kommenteille. Lomakkeen lopussa tiedusteltiin asiakkaiden taustatietoja. Lomakkeet analysoitiin Microsoft Excel-taulukko-ohjelman avulla. Tutkimustulosten perusteella todettiin, että suurin osa asiakkaista oli tyytyväisiä Hotelli Victorian tarjoamiin palveluihin. Hotellin viihtyisyyttä pidettiin myös pääsääntöisesti hyvänä. Asiakkaat kokivat saavansa hyvää asiakaspalvelua Hotelli Victoriassa. Hotellin tiloja pidettiin siisteinä. Vastaanottoaulan ja ravintolan viihtyisyyteen sekä hotellihuoneen viihtyisyyteen ja varusteluun toivottiin eniten muutoksia. Kylpyhuone oli asiakkaiden mielestä paremmin varusteltu kuin hotellihuone. Aamiaista pidettiin monipuolisena ja tuoreena. Tutkimuksessa selvisi, että Finlandia Hotellit -markkinointiketjuun kuuluvien hotellien yhteinen Finlandia Bonuskortti oli melko tuntematon asiakkaiden keskuudessa. Suurin osa vastanneita aikoo tulevaisuudessa käyttää uudelleen Hotelli Victorian palveluja. Myös asiakkaiden antama kokonaisarvosana vierailulleen hotellissa oli hyvä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste