How To Use Facebook And Instagram For Business Marketing Case : Gaia Travels
Koskivirta, Sara (2015)
Koskivirta, Sara
Yrkeshögskolan Arcada
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015122121568
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015122121568
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on antaa Gaia Travelsille suosituksia miten he voivat hyödyntää Facebookia ja Instagramia sosiaalisen median markkinoinnissaan. Työn ideana oli kehittää erilaisia toimenpiteitä joita he voivat käyttää saavuttaakseen enemmän seuraa-jia molemmissa palveluissa. Kanavat ja niiden käyttö on tässä tapauksessa rajattu koske-maan ainoastaan Suomea, sillä Gaia Travelsin asiakkaat koostuvat suomalaisista kulutta-jista.
Tässä työssä käytetyt teoriat liittyvät markkinointisuunnitelmaan, SWOT-analyysiin sekä vertailukehittämiseen. Antamieni suositusten tueksi olen käyttänyt vanhempia tutkimuk-sia liittyen sosiaalisen median suosioon ja käyttöön Suomessa.
Tekemäni suositukset kertovat millaista sisältöä Gaia Travelsin julkaisujen tulisi sisältää sekä Facebookissa että Instagramissa, miten he voivat yhdistää molemmat profiilit toi-siinsa sekä ennen kaikkea, miten he voivat saavuttaa enemmän seuraajia.
Tässä työssä käytetyt teoriat liittyvät markkinointisuunnitelmaan, SWOT-analyysiin sekä vertailukehittämiseen. Antamieni suositusten tueksi olen käyttänyt vanhempia tutkimuk-sia liittyen sosiaalisen median suosioon ja käyttöön Suomessa.
Tekemäni suositukset kertovat millaista sisältöä Gaia Travelsin julkaisujen tulisi sisältää sekä Facebookissa että Instagramissa, miten he voivat yhdistää molemmat profiilit toi-siinsa sekä ennen kaikkea, miten he voivat saavuttaa enemmän seuraajia.