Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Hotelli Hilton Helsinki Airportin Asiakastyytyväisyys

Hilakari, Lauri (2016)

 
Avaa tiedosto
Hilakari_Lauri.pdf (455.7Kt)
Lataukset: 


Hilakari, Lauri
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201602071992
Tiivistelmä
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä toimeksiantajayrityksen kansainväliseen Hilton ketjuun kuuluvalle Hilton Helsinki Airportille. Maailma muuttuu ja kansainvälistyy kaiken aikaa joten tarkoituksena oli luoda lisäselvyyttä tämänhetkiseen hotellin asiakastyytyväisyyteen. Työn teoriaosuudessa pohditaan asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä yrityksen tarjoamiin palveluihin, käsitellään kuluttajakäyttäytymistä sekä palvelua ja sen laatua. Tutkimuksessa pyritään myös selvittämään keinoja, jotka voivat edesauttaa hyvän palvelutapahtuman muodostumista.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste