Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

SUCCESSFUL PRODUCT LAUNCH IN COMPANY X: A STUDY IN PRACTICE

Baranovska, Alla (2016)

 
Avaa tiedosto
Baranovska_Alla.pdf (823.9Kt)
Lataukset: 


Baranovska, Alla
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2016
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201602292728
Tiivistelmä
The purpose of this thesis was to study processes of a product launch in a company that markets and sells computer displays worldwide. A new product that has not yet entered the stage of mass-production at the time of the thesis writing, was chosen for this study. Because of the product’s unique features and absence of direct competitors, it creates a new market niche. However, it has not been without challenges for the company.

The author has set a goal to learn from this example, analyze product and marketing decisions that have been made and define a framework for a successful product launch in future.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste