Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinoinnin tehostaminen : The Body Shop Suomi

Veittikoski, Jenny (2015)

 
Avaa tiedosto
Veittikoski_Jenny.pdf (1.998Mt)
Lataukset: 


Veittikoski, Jenny
Turun ammattikorkeakoulu
2015
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015111116264
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön avulla pyritään kehittämään The Body Shop Suomen markkinointiviestin-tää sosiaalisessa mediassa. Työn tavoitteena on viestintää kehittämällä luoda sosiaalisten me-dian kanavien seuraajiin sellainen suhde, että seuraajat antavat viesteille aikaansa ja mahdolli-sesti jakavat viestejä eteenpäin. Työllä tavoitellaan myös lisäämään kuluttajien mielenkiintoa The Body Shop brändiä kohtaan lisäämällä brändin näkyvyyttä eri sosiaalisissa medioissa.


Toimenpiteinä tavoitteiden saavuttamiseksi päivitetään yrityksellä jo käytössä olevien sosiaalis-ten medioiden päivityksiä informatiivisempaan ja persoonallisempaan suuntaan. Työssä pyri-tään löytämään uusia keinoja tehdä yhteistyötä kosmetiikkablogien kanssa. Tuotteille ja brändil-le pyritään saamaan nykyistä enemmän näkyvyyttä kosmetiikkablogeissa. Uutena sosiaalisen median kanavana otetaan käyttöön yrityksen oma blogi, joka auttaa luomaan brändimielikuvaa sekä antaa uudenlaisen mahdollisuuden olla viestintäyhteydessä asiakkaiden kanssa. Blogin avulla pyritään parantamaan yrityksen hakukonenäkyvyyttä. Yritykselle luodaan kuluttajapanee-li, jonka jäsenet toimivat luotettavampina tuotetestaajina, kuin bloggaajat tai yrityksen oma hen-kilökunta. Näiden lisäksi järjestetään yksi isompi hyväntekeväisyyskampanja, jolla pyritään saamaan positiivista näkyvyyttä ja sitouttamaan asiakkaita. Kampanjan avulla pyritään myös vahvistamaan mielikuvaa brändin vahvoista arvoista.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste