Argus Valor
Sundman, Johan (2016)
Sundman, Johan
Yrkeshögskolan Novia
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604265027
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604265027
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on ollut kehittää oma lautapeli. Olen tehnyt luonnoksia ja kehittänyt ideoita sekä kokeillut peliä alustavien luonnosten pohjalta.
Lautapeli toteutuu kuvitellussa maailmassa, Argus Valorissa. Tämän maailman olen keksinyt ja muokannut monen vuoden ajan. Kuvailen pelin kehitysvaiheita, pelin kaikki osat sekä pelikenttää sekä miten nämä osat ovat kehittyneet projektin aikana. Olen myöskin tutkinut lautapelin käyttöalueita ja esittelen erilaisia lautapelejä jota voidaan käytää oppimateriaalina kotona ja koulussa.
Tavoitteena on ollut kehittää uusi lautapeli ja julkistaa sitä sekä fyysisenä pelinä että digitaalisessa muodossa.
Lautapeli toteutuu kuvitellussa maailmassa, Argus Valorissa. Tämän maailman olen keksinyt ja muokannut monen vuoden ajan. Kuvailen pelin kehitysvaiheita, pelin kaikki osat sekä pelikenttää sekä miten nämä osat ovat kehittyneet projektin aikana. Olen myöskin tutkinut lautapelin käyttöalueita ja esittelen erilaisia lautapelejä jota voidaan käytää oppimateriaalina kotona ja koulussa.
Tavoitteena on ollut kehittää uusi lautapeli ja julkistaa sitä sekä fyysisenä pelinä että digitaalisessa muodossa.