Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalinen markkinointisuunnitelma : Case: Etelä-Pohjanmaan Matkailu Oy

Leppänen, Marianna (2016)

 
Avaa tiedosto
Leppanen_Marianna.pdf (765.5Kt)
Lataukset: 


Leppänen, Marianna
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605056355
Tiivistelmä
Onnistunut digitaalinen markkinointiviestintä vaatii huolellista suunnitelmallisuutta, ja tähän kiinnitettiin opinnäytetyössä erityistä huomiota. Opinnäytetyö antaa yrityslähtöisiä käytännön vinkkejä digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen. Opinnäytetyössä huomioitiin digitaalisen markkinoinnin muutokset sekä korostettiin digitaalisen markkinoinnin suunnittelun jatkuvuuden merkitystä.

Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia Etelä-Pohjanmaan Matkailu Oy:lle digitaali-sen markkinoinnin suunnitelma, johon on koottu juuri toimeksiantajayritykselle sopivat digitaalisen markkinoinnin työkalut teoriaan pohjautuen sekä työntekijöiden kyselylomakkeen analysoinnin perusteella. Digitaalisessa markkinointisuunnitelmassa keskityttiin yksityishenkilöihin, eli opinnäytetyössä ei käsitellä ryhmäasiakkaille esimerkiksi yhteisöille tai yritykselle tarkoitettuja markkinoinnin keinoja. Opinnäytetyö toteutettiin kehittämishankkeena.

Teoreettisessa osuudessa tarkasteltiin, kuinka markkinointi ja erityisesti digitaali-nen markkinointi ovat muuttuneet sekä millaisia vaatimuksia niihin kohdistuu nykyisin. Lisäksi selvitettiin, millaisia digitaalisia työkaluja yrityksillä on mahdollisuus hyödyntää digitaalisessa markkinoinnissaan ja miten. Teoreettinen osuus pohjautuu kirjallisuuteen sekä erilaisiin ajankohtaisiin verkkojulkaisuihin.

Opinnäytetyön tuotoksena syntyi digitaalisen markkinoinnin suunnitelma, jonka avulla toimeksiantajayritys kykenee yhtenäistämään sekä kehittämään omaa digitaalista markkinointiaan. Toimeksiantajan pyynnöstä suunnitelma on salainen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste