Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkokaupan visuaalisen ilmeen uudistus

Nevalainen, Siniriikka (2016)

 
Avaa tiedosto
nevalainen_siniriikka.pdf (3.607Mt)
Lataukset: 


Nevalainen, Siniriikka
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605096743
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli verkkokaupan visuaalisen ilmeen uudistus Urumi-verkkokaupalle. Työn tavoite oli suunnitella Urumille uusi brändi-ilme, joka koostuu uudesta yritystunnuksesta sekä verkkokaupan visuaalisesta ilmeestä.

Tutkimusosa tehtiin puolistrukturoidulla teemahaastattelulla, jonka kautta kerättiin tietoa ulkoasua varten. Puolistrukturoidulla haastattelulla selvitettiin kuluttajien mieltymyksiä kolmen erilaisen konseptin suhteen. Haastattelun perusteella kerät-tiin tietoa ja ideoita lopullista ulkoasua varten.

Produktiivisena osana tehtiin brändikäsikirja, joka sisältää ohjeet ulkoasun käyt-töön ottamisesta sekä siitä, millaisia elementtejä visuaaliseen ilmeeseen kuuluu ja miten niitä pitää käyttää, jotta ilmeestä tulisi yhteneväinen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste