Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

CrossFit East Turun asiakastyytyväisyys

Viinanen, Mika (2015)

 
Avaa tiedosto
Viinanen_Mika.pdf (330.4Kt)
Lataukset: 


Viinanen, Mika
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605167966
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää CrossFit East Turun asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen palveluihin, toimipaikkaan ja henkilökuntaan. CrossFit East Turku on Itä-Turussa toimiva hyvinvointi- ja liikuntapalveluihin erikoistunut yritys. Tutkimuksen tarkoituksena oli tarjota toimeksiantajalle tietoa asiakastyytyväisyyden tasosta sekä tietojen pohjalta konkreettisia parannusehdotuksia palvelujen ja olosuhteiden kehittämiseksi.
Tutkimuksen teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä, asiakaspalvelua ja palvelutuotetta. Työn empiirinen osa toteutettiin kvantitatiivisena eli määrällisenä tutkimuksena. Tutkittava aineisto kerättiin marraskuussa 2015 verkkopohjaisen kyselylomakkeen avulla. Kysely jaettiin CrossFit East Turun jäsenille suunnatulla suljetulla Facebook-sivustolla. Kaikilla CrossFit East Turun jäsenillä (n. 200 jäsentä), jotka kuuluivat suljettuun ryhmään, oli mahdollisuus vastata kyselyyn.
Vastauksia saatiin 68 kappaletta eli vastausprosentiksi muodostui 34 prosenttia. Tutkimuksen avulla pystyttiin osoittamaan, että toimeksiantajan asiakkaiden tyytyväisyys on korkealla tasolla ja varsinkin valmentajien ammattitaitoon sekä välineiden laatuun oltiin tyytyväisiä. Salilla vallitsee myös hyvä yhteishenki ja suositteluaste on erittäin korkealla. Vastausten pohjalta löydettiin myös kehityskohteita. Tärkeimpänä esiin nousi kaikkien harjoittelijoiden tasapuolinen huomioon ottaminen ja tekniikkaharjoittelun lisääminen. Asiakkaiden kuunteleminen ja heidän palautteeseensa reagoiminen on ensisijaisen tärkeää, jotta asiakkaiden tyytyväisyys pysyy hyvänä myös jatkossakin.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste