Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Identifying The Target Market For a New Floatation Therapy Service, Flowtion

Varpomaa, Jerry (2016)

 
Avaa tiedosto
Varpomaa_Jerry.pdf (1.276Mt)
Lataukset: 


Varpomaa, Jerry
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605249498
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää paras mahdollinen asiakaskunta uudenlaiselle hyvinvointipalvelulle, Flowtionille. Flowtion on aloittava yritys, jonka alaa ovat deprivaatiotankit. Tämä opinnäytetyö koostuu teoreettisesta tutkimuksesta liittyen palvelumuotoiluun, kelluntaterapian hyötyihin ja trveysvaikutuksiin, sekä kohdemarkkinointiin. Opinnäytetyön tiedon keräämistä varten loin kyselytutkimuksen ”Google Forms”-ohjelman avulla. Kyselyn avulla piti selvittää mahdollisen kohdemarkkinan diversiteetti, ja todentaa kiinnostuksen taso kyseistä kelluntapalvelua varten. Kyselyyn vastasi 41 ihmistä, ja jakelukanavana toimi ”Facebook”-yhteisöpalvelu. Potentiaalisin kohdeyleisö ”Flowtion” rentoutuskelluntakeskukselle, on tutkimuksen perusteella, nuorta, teknologiaan taipuvaista, modernisti ajattelevaa väestöä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste