Kommunikation inom organisationer : Case: Celsa Steel Service Oy, Åminnefors
Lindroos, Kim (2016)
Lindroos, Kim
Yrkeshögskolan Novia
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605259799
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605259799
Tiivistelmä
Organisaatioissa on nykyään tärkeää, että sisäinen viestintä toimii asianmukaisesti. On tärkeää, että tieto siitä, mitä tapahtuu organisaation sisällä, tavoittaa kaikki organisaation osapuolet riippumatta siitä, mitä viestintäkanavaa käytetään organisaatioissa, tuleeko tieto suullisesti tai sähköpostitse. Huono viestintä voi johtaa siihen että organisaation työntekijät menettävät motivaationsa ja kiinnostuksensa organisaatiota kohtaan.
Opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa ja parantaa sisäistä viestintää Celsa Steel Servicessa, Åminneforsissa. Työssa selvitetään, miten tieto leviää kaikille organisaatissa ja mitä kanavia käytetään. Opinnäytetyön teoriaosa käsittelee aiheita kuten viestintä, sisäinen viestintä, organisaatio ja johtajuus. Empiirinen osa koostuu laadullisesta tutkimuksesta, jossa on haastateltu muutamaa Celsa Steel Servicen työntekijää.
Tulokset osoittavat, että tiedon leviäminen organisaatiossa on ollut puutteellista.
Opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa ja parantaa sisäistä viestintää Celsa Steel Servicessa, Åminneforsissa. Työssa selvitetään, miten tieto leviää kaikille organisaatissa ja mitä kanavia käytetään. Opinnäytetyön teoriaosa käsittelee aiheita kuten viestintä, sisäinen viestintä, organisaatio ja johtajuus. Empiirinen osa koostuu laadullisesta tutkimuksesta, jossa on haastateltu muutamaa Celsa Steel Servicen työntekijää.
Tulokset osoittavat, että tiedon leviäminen organisaatiossa on ollut puutteellista.