Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyys asiakkuuksien johtamisen näkö-kulmasta sairaanhoitoalan maahantuontiyrityksessä

Sinkkonen, Heta (2016)

 
Avaa tiedosto
Hetan oppari theseukseen 30.5.2016.pdf (530.5Kt)
Lataukset: 


Sinkkonen, Heta
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016053010709
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli pohtia sitä, mistä tekijöistä koostuu onnistunut asiak-kuus, sekä tutkimuksessa selvitettiin Yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä ja odotuksia yritys-tä kohtaan. Yritys X halusi selvittää, mitä heidän asiakkaansa odottavat yritykseltä, sekä missä osa-alueissa yrityksen pitäisi parantaa toimintaansa.

Tutkimuksessa käytettiin kyselylomaketta joka toteutettiin webropolin avulla. Lomakkeen verkkosivuosoite lähetettiin Yritys X:n asiakasrekisterissä olleille sähköpostiin ja vastausai-kaa oli kolme kuukautta.

Tutkimuksessa lähdetään liikkeelle teoreettisesta viitekehyksestä. Aluksi perehdytään asiak-kuuksien johtamiseen, josta koko asiakkuuksien hallinta lähtee liikkeelle. Tämän jälkeen kä-sitellään tarkemmin sitä, mitkä tekijät vaikuttavat onnistuneeseen asiakkuuksien johtamiseen ja mitä asioita on huomioita, kun laaditaan asiakasstrategiaa. Segmentoinnin tärkeyttä mieti-tään myös kappaleessa kaksi. Myös asiakkaan ostokäyttäytyminen on tärkeä huomioida, kun yritys laatii asiakasstrategiaansa ja tätä osa-aluetta käsitellään kappaleessa kolme. Kappale neljä käsittelee arvon luontia asiakkaalle, sekä arvoon vaikuttavia tekijöitä.

Tutkimustulokset ja niihin perehtyminen tapahtuu kappaleessa kuusi. Tässä käydään läpi kyselylomakkeesta saatuja vastauksia sekä pohditaan Yritys X:n tämän hetkistä tilannetta ja mitä asiakkaat ovat mieltä heistä. Tämän lisäksi pohditaan myös jatkotoimenpiteitä, sekä kehitysideoita Yritys X:lle siitä, kuinka he voisivat vielä kehittää asiakkuuksiaan ja miten he saisivat parannettua asiakastyytyväisyyttä nykyiseltä tasolta.

Opinnäytetyön lopussa on vielä itsenäistä pohdintaa, sekä ajatuksia työn teosta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste