Visuell identitet för RF Design
Bergman, Jennica (2016)
Bergman, Jennica
Yrkeshögskolan Novia
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016060111170
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016060111170
Tiivistelmä
Visuaalinen identiteetti on tärkeä yritykselle; se on se, joka näkyy ulospäin ja vetoaa mahdollisiin asiakkaisiin sekä saa heidät kiinnittämään huomionsa yritykseen. Jotta yritykselle voidaan rakentaa yhtenäinen visuaalinen identiteetti, on hyvä tietää, mitä värit, muodot ja fontit symbolisoivat meille ihmisille.
Työn tarkoituksena on luoda graafinen profiili vastikään perustetulle yritykselle RF Design. Saavuttaakseni parhaan mahdollisen lopputuloksen, olen ensin käynyt läpi teoriaa typografiasta, värien ja muotojen merkityksestä ym. Työn tuloksena on logo, joka kuvastaa yritystä RF Design, sekä graafinen manuaali, joka sisältää tiedon siitä, mitä fonttia pitää käyttää eri tarkoituksissa ja miltä kaiken painomateriaalin pitää näyttää, jotta yritys voisi saisi yhtenäisen visuaalisen identiteetin. Työn lopussa esitetään logo ja graafinen manuaali jotka luotiin teorian pohjalta tässä opinnäytetyössä.
Työn tarkoituksena on luoda graafinen profiili vastikään perustetulle yritykselle RF Design. Saavuttaakseni parhaan mahdollisen lopputuloksen, olen ensin käynyt läpi teoriaa typografiasta, värien ja muotojen merkityksestä ym. Työn tuloksena on logo, joka kuvastaa yritystä RF Design, sekä graafinen manuaali, joka sisältää tiedon siitä, mitä fonttia pitää käyttää eri tarkoituksissa ja miltä kaiken painomateriaalin pitää näyttää, jotta yritys voisi saisi yhtenäisen visuaalisen identiteetin. Työn lopussa esitetään logo ja graafinen manuaali jotka luotiin teorian pohjalta tässä opinnäytetyössä.