Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Internet-sivut organisaation markkinointimediana

Kuusinen, Jutta (2008)

 
Avaa tiedosto
2008-07-22-21.pdf (524.9Kt)
Lataukset: 


Kuusinen, Jutta
Lahden ammattikorkeakoulu
2008
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, kuinka Lahden kaupunginteatterin verkkosivujen uusiminen on onnistunut. Kyseinen teatteri on samalla tämän opinnäytetyön case-organisaatio. Lahden kaupunginteatteri on Suomen neljänneksi suurin ammattiteatteri, joka tuottaa vuosittain 6-10 uutta näytelmää. Vuotuinen katsojatavoite on 100 000 henkeä ja henkilökunnan määrä on noin 100. Teoriaosuus jakautuu kahteen osaan. Ennen varsinaisia teorian päälukuja on määritelty tärkeimmät käsitteet, kuten markkinointiviestintä, verkkoviestintä ja Internet. Ensimmäinen varsinainen teorialuku käsittelee Internetiä mediana ja viestintävälineenä. Teorian toinen pääluku keskittyy onnistuneen markkinointiviestinnän tuottamiseen verkossa. Näillä luvuilla luodaan pohja tutkimusosiolle, jonka tuloksia on pohdittu näiden teorialukujen avulla. Tutkimusosio koostuu case-organisaatiosta, verkkosivujen teknisestä toteutuksesta, tutkimuksen tavoitteista, menetelmästä, suorittamisesta ja sen tuloksista sekä niistä tehdyistä johtopäätöksistä. Tulokset osoittavat, että viestiminen verkossa on erittäin tehokas ja merkittävä osa Lahden kaupunginteatterin markkinointiviestintää. Melkein kaikki vastaajat olivat sitä mieltä, että verkkosivut sisältävät tarpeeksi informaatiota ja että ne ovat visuaalisesti ja rakenteellisesti onnistuneet. Kävijämäärä sivuilla on kuukausittain korkea, joten sivujen tulee olla aina ajan tasalla palvellakseen kävijöitänsä. Kulujen ollessa lähes aina kiinteät, on Internet kustannustehokas väline organisaation markkinointiviestinnässä. Verkkosivujen visuaalisuudella ja informatiivisuudella on suuri vaikutus sivustosta saatavaan ensivaikutelmaan. Selkeä ja tarpeeksi informaatiota tarjoava verkkosivu antaa asiakkaalle positiivisen ja luotettavan mielikuvan organisaatiosta. Internetin ollessa ajasta ja paikasta riippumaton media, tiedon oikeellisuus ja ajantasaisuus korostuu yhä enemmän.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste