Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Vertaileva tutkimus kahden teleoperaattorin markkinoinnista sosiaalisessa mediassa

Jailojan, Hatsik (2016)

Avaa tiedosto
jailojan_hatsik.pdf (1.439Mt)
Lataukset: 


Jailojan, Hatsik
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016060812391
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kahta Suomen suurinta teleoperaattoria.Työssä selvitettiin minkälaisia palveluita yritykset tarjoavat asiakkailleen, ja kuinka ne mainostavat niitä sosiaalisessa mediassa.

Työn teoriaosuudessa käsiteltiin, kenelle sosiaalinen media on tarkoitettu ja kuinka sitä käytetään. Tässä osuudessa käytiin läpi suosituimmat sosiaalisen median palvelut.Tutkimusosuudessa käsiteltiin kahta teleoperaattoria, niitten palveluita ja tuotteita. Tässä opinnäytetyössä on kyse laadullisesta tutkimuksesta, joka toteutettiin käyttämällä pöytäkirjatutkimus menetelmää.

Tutkimuksen tulosten perusteella molemmat yritykset käyttävät aktiivisesti sosiaalisen median palveluita mainostamiseen, markkinointiin ja asiakaspalveluun.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste